My favourite food

5:05:00 AM

I have indeed kept up with my habit of having porridges for breakfast. Like there are maybe mornings that I can count on my fingers where this has NOT been the case.

The bigger struggle than getting tired of it is actually... WHAT KIND OF OATMEAL DO I WANNA EAT TODAY?

I would like to mention, just in case, that I usually of course don't make it like this. It is more like... get up with your alarm, grunt, start coffee, mix everything together and then finally enjoy like 10 minutes of peace before heading to work.

This is my go to one when I cannot decide, and also my favourite. I promise you, I always have ingredients for this at home.

Ma olen endiselt iga päev hommikusöögiks putru söönud. Tegelikult on neid hommikuid, millal ma ei ole, umbes nii palju et need võib ühe käe sõrmedel üles lugeda. Ausalt öeldes on mul ka üks probleem - mitte see, et ma hakkaks tüdinema, vaid see, et "millist putru ma täna hommikul tahan??". Igaks juhuks mainiks ka ära, et tegelikult ei näe mu hommikusöök tavaliselt üldse nii hmm... luksuslik välja. Pigem on minu hommik selline, et ma ärkan väikse mühatuse ja tusatujuga äratuskella peale, teen kohvi ning pudru, kusjuures kogu protsess näeb välja selline, et ma viskan koostisosad sellest järjekorras kastrulisse, kuidas ma nad riiulitest kätte raban. Ja siis on mul kuskil kümme minutit, et veidi niiöelda enda aega nautida.


Sooo I am starting off with half a cup of oats (my favourite is Veski Mati still, and I use their different ones on rotation), 3 times the amount of water, banana (should be more ripe but this is all I had. Somewhy our stores always sell the really yellow ones or even ones that are still green), tablespoon of coconut flakes, tablespoon of peanut butter (I love crunchy), tablespoon of fruit and nut mix, 1/3 of a cup of berries (this time blackberries) and hald a teaspoon of cinnamon.

Igatahes alustan ma pudrutamist poole klaasi kaerahelvestega (umbes. Mu lemmik on endiselt Veski Mati ja ma tavaliselt ostan erinevaid, et isu otsa ei saaks), lisan kolm korda sama palju vett, ühe banaani (mis peaks olema rohkem küps, aga antud hetkel oli mul ainult selline. Mingil põhjusel on meie poodides banaanid alati pooltoored, st. alles väga helekollased või lausa rohelised), supilusikatäis kookoshelbeid, maapähklivõid (ja mulle meeldib just tükkidega), pähkli ja rosina segu, lisaks mõned marjad. Täna kasutasin külmutatud põldmarju, ja pool teelusikatäit kaneeli.


I have to add this picture as well, simply because it shows my adorable cat pillow.

Ma selle pildi lisasin ainult selle pärast, et mul on köögis liiga lahe kassiga padi.


While I am cooking the oats, I am preparing the toppings, which mostly just means slicing the banana. I like to use really thin slices, as I don't add any sugar or sweetner and like it when banana gives sweetness and greates this mush pictured below.

Samal ajal kui ma putru keedan, valmistan ma ette ülejäänud asjad, tavaliselt see tähendab banaani viilutamist. Aa, siin peaks mainima, et mull meeldivad hästi õhukesed tükid, sest ma ei lisa suhkrut ega magustajat ning õhukesed viilud segunevad paremini.




Usually I let the water to become to a boil before adding the oats, but I could not be bothered. Also it does not make a lot of difference in my... long life of oat-eater. When it does become to a boil I add the banana and mix it to combine well. Usually I add the whole thing.


Lisaks veel üldiselt ma lasen vee enne keema, kui pudru lisan, aga vahepeal ma ei viitsi. Tegelikult vahet ei ole, seda olen ma aasta jooksul küll avastanud. :D Ja tavaliselt, nagu juba enne öeldud, lisan ma terve banaani korraga, sest mul ei ole aega kaunistada nii, nagu täna.


So when this is done I always add in peanut butter and cinnamon. I like when it all tastes the same.

Kui see on tehtud, lisan ma maapähklivõi ja kaneeli. Mulle meeldib, kui kõik on hääästi segamini ja maitseb ühtlaselt.


Also a little goes long way like this.

Ja tegelikult piisab sel juhul hästi vähesest ka.


Here I discovered that I had not even started my coffee so I had to hurry and prepare it as well. And then the decoration part.

Siin ma avastasin, et ma ei ole kohvi teinudki, ma ei tea, kuidas see võis juhtuda. Ükski hommik ei ole hommik, kui ei ole joodud kohvi.


Yum yum get in my tum tum.

Ilus JA maitsev.


I honestly do not think I will ever get tired of porridge.

Tegelt ka, ma ei usu, et ma sellest kunagi ära tüdinen. :D


Enjoying my perfect Saturday morning.

Kas ma olen vana, et minu jaoks on see just perfektne laupäevahommik?

You Might Also Like

0 comments

Subscribe